Constigt 2012

Konventet var kul.
Ostrukturerat, men kul ändå.
Men är såååå trött av det.
Dino tyckte också att det var kul, så nu ska vi på fler konvent tillsammans.
Det verkar tom som att vi ska cosplaya Baek Doo San och Asuka Kazama nästa gång.

På konventet såg vi på cosplaytävlingen, spelade Tekken 6, handlade saker, kollade på film, kollade/lyssnade på karaoke och jag sjöng faktiskt en låt på karaoken.
Fast hela jag darrade och min röst lika så, trodde verkligen jag skulle svimma.
Killen som skötte karaoken sa att jag var väldigt tonsäker, men det kan han ju ha sagt bara för att vara snäll.

Det jag köpte på konventet var ett par Totoro-tofflor och en stor svart Mokona.

Kommentera

