Jäkla psyk

Igår fick jag ett påminnelse-sms från psyket om att jag hade tid idag kl 10.
När jag kom dit idag så fick jag svaret:
”Nej du är ombokad för hon har varit sjuk sen i måndags. Har du inte fått någon information om det? Jag kan inte förstå hur du kunde få ett sms för du skulle ha varit avbokad då.”
När jag kom hem och sen när posten kom, då fick jag brevet där det står att tiden är ombokad.
Det är inte första gången nått som detta händer på detta ställe.
Min utredning tog tex ca 1,5 år istället för ca 3 månader som den skulle ha gjort.
Skälen till fördröjningen var många och en del väldigt konstiga.
Och läkare har jag fått byta 4 ggr under mindre tid än 2 år.
Dessutom har de gett mig fel tider och sånt ett par gånger.
Blä!

2 thoughts on “Jäkla psyk

Kommentera

