Hår, stress och ordning

Idag har jag varit på hab igen.
Fick ”leka” lite med en Handifon.
Gillade den.
Den hade många bra funktioner.
Så jag sa att jag ville testa den, så nu är den beställd.
Kommer dröja ca 3-6 veckor innan jag kan hämta ut den, men det gör inte så mycket.

Och då kommer vi till stressen.
Haft fullt upp idag och ska iväg till Dino sen.
Sitter med färg i håret nu och har inte ens packat än.
Kom hem rätt sent och jag var tvungen att få slappa lite först.
I och för sig tar det inte så länge att packa och så, men jag vill ju inte komma hur sent som helst hem till Dino eftersom han måste lägga sig tidigt och jag vill ju umgås lite med honom.
Så ja jag känner mig lite stressad.
Men i morgon är det iaf rätt lugnt.
Ska på julfest på Svalan och Kavaletten och sen tillbaka till Dino och slå in lite paket och sen går inte tåget förens kl 17:30.
Varför jag sover hos Dino är för att han ska vattna min blomma och då blir det smidigast att jag sover där i natt och lämnar nycklarna där.

jaja det var väll vad jag hade att säga..
over and out!

Kommentera

