Ledsen…

Ibland blir jag bara så ledsen över forumet.
Jag bad snällt om idéer gällande bostad och har förklarat att jag inte kan flytta från Stockholm eller flytta ihop med min pojkvän (och varför med).
Trots det har jag fått ett flertal mer eller mindre otrevliga svar.
Det gör mig så ledsen.
Om jag kunde flytta från Stockholm så skulle jag faktiskt göra det, men jag behöver bo nära Dino så att vi kan träffas när vi vill och orkar.
Jag kan dessutom inte åka kommunaltrafik mer än max 60 min (och det är om jag mår ok eller bättre).
Jag trodde verkligen att de skulle vara mer förstående på forumet, men icke.
Tanya is sad now ;_;

2 thoughts on “Ledsen…

Kommentera

