Concerta Dag 4

Förutom de biverkningar jag redan haft (som jag skrivit om tidigare) fick jag idag massiv ångest. Trodde först inte att det kunde vara Concertan, men fick sedan veta att det inte är helt ovanligt. Särskilt inte när man är yngre och som jag redan har problem med ångest, självskador och självmordstankar.
Var jäkligt nära att hoppa framför tunnelbanan idag.
Dagen har varit jobbig.
Ångesten har gått upp och ner och just nu är det rätt lugnt.
Men jag tänker hålla ut ett tag till, men om inte ångesten (samt självmordstankarna och lusten att skada mig som kommer med den) inte blir bättre eller försvinner inom ca 3 dagar så måste jag nog avbryta, tyvärr.
För något sådant orkar jag inte med att kämpa emot mer med just nu.

Dessutom har huvudvärken varit extrem idag, nästan på migrännivå och jag trodde ett tag att jag skulle få ett epilepsianfall, men inget hände.
Jag hoppas verkligen att inget kommer hända heller, annars har jag haft rätt många anfall ett tag nu, tur att jag bara får petite mals iaf.

One thought on “Concerta Dag 4

Kommentera

