Drömtjej

I början av förra veckan när jag var hos Dino berättade han att han kvällen innan varit och träffat en kompis. De hade kommit in på ämnet att det är viktigt att hitta rätt tjej. Kompisen började då säga massa personlighetsdrag han trodde att Dino vill ha på sin tjej.
Inte nog med att dragen stämde på vad Dino vill ha utan vart enda personlighetsdrag stämde in på mig, sa han (Dino alltså). Dino sa även att han nu förstod hur mycket jag kämpar för honom, för oss. Det hela gjorde mig väldigt känslosam. Grät massor. Det var så underbart att höra. Jag har ju alltid sagt att vi är själsfränder. Dessutom är jag här för att ta hand om honom (även andra också, men främst Dino).
Jag älskar honom verkligen mer än vad det finns ord till.

Dino wa watashi no samurai desu.
Watashi wa Dino no pitari tennyo desu.

2 thoughts on “Drömtjej

Kommentera

