Psykologen

Idag var jag alltså hos psykologen igen.
Berättade om det där med boendet och så och hon sa att hon skulle säga till att alla papper och sånt fixas så snabbt som möjligt så att jag kan få ett riktigt läkarintyg där det även ska stå att jag behöver eget boende.
Inte för att min farbror inte är schysst, men jag kan verkligen inte slappna av tillräckligt om jag inte är helt själv.

Fick även tid för att göra QB-test med Ritalin.
Ska göra det på tisdag kl 13.
Måste alltså vara där och ta Ritalin vid 12.
Får man se hur det går.

2 thoughts on “Psykologen

Kommentera

