Kompis i TV!

Av någon anledning bestämde jag mig för att slå på TV:n idag.
Den var inställd på TV 4.
Den kanal min farbror brukar se på.
Vid denna tid var det Efter Tio som visades och de snackade om frisyrer.
Hörde då om en Evelina som var vild och nyfiken.
”Låter ju som min Evelina” tänkte jag och gick fram till TV:n.
Snacka om att jag blev chockad när jag såg att det verkligen var Evelina.
Min kompis är på TV!
Hon klipps i direktsändning!
Eller ja klipptes ska man nog säga eftersom det nu redan har hänt😛
Det blev grymt snyggt iaf. ^^

4 thoughts on “Kompis i TV!

Kommentera

