Habiliteringen och ny läkare

Idag fick jag både tid till habiliteringen och tid till en ny läkare.
Är redan asnervös inför båda.
Trots att det är ca 2 resp. 4 veckor dit😛

Läkaren är utländsk (iaf på namnet) och jag är rädd att jag inte ska förstå honom.
För jag har ju så svårt med brytningar.
Men får väll försöka våga säga till då.

På hab ska jag få träffa två kvinnor.
Men vet ju liksom inte vad hab är.
Så är nervös därför.
Men jag har hört att hab brukar vara schyssta.

Så håll tummarna för mig den 1 november kl 14
samt
15 november kl 8:15.

Kommentera

