Mori Girl x Gothic

Så jag gillar stilen Mori Girl, men jag älskar även goth/gothic med (ja jag vet att de stilarna inte är direkt lika varandra).
Så jag tänkte: ”Hmm man kanske kan blanda de båda på nått snyggt sätt.”
Vilket jag såklart försökte, och här är resultatet:
Och i falla att någon vill veta vart de olika sakerna går att köpa så skriver jag det här:
Klänning, H&M – 49:50 kr
Tunika, H&M – 199 kr
Kofta, H&M – 299 kr
Knästrumpor, H&M – 149 kr
Näthandskar, Shock – 98 kr
Kängor, Shock – 1698 kr
Halsband, Blue Fox – 298 kr

Hoppas du gillade min lilla fusion ^^
Tänkte försöka göra en mer gothic sen med bara lite mori-influerat istället för mori med lite gothic-influerat som det blev nu ^^

Kommentera

