Daisy, hab och hårfärg

Ska börja med att berätta att jag missförstod Dinos sms och så förrut.
Han älskar mig fortfarande och så.❤
Då var det avklarat😛

Igår var jag och fick information om DAISY-böcker och idag fixade jag så jag får låna sånna, helt själv!
Okej då nästan helt själv.
Carina var med på informationsgrejen och skötte typ allt prat och Dino var med och höll i handen när jag fixade med kortet och så.
Stammade och skakade som ett asplöv medan jag fixade det.

Igår när jag träffade Carina fixade vi även med mina hab-papper.
Enda som fattas nu är en kopia på mitt intyg från läkaren och så.
Till hab måste jag för att kunna ansöka om de hjälpmedel jag vill ha.

Nu är jag svarthårig igen med.
Tonade håret idag.
Känns skönt och jag känner mig finare ^^

Hmm, just ja, har även börjat intressera mig för fysik och astronomi.
Men vi får väll se om det intresset håller i sig en längre tid eller ej.

I morgon ska jag kanske på Tullingeträff.

Ja höll på att glömma det.
Har gjort om AQ-testet med min psykolog eftersom jag erkänt att jag inte riktigt fyllde i så som det är, och då tyckte vi båda att det kanske var bra att göra om det.
Fick 47 i poäng.
Max är 50, så känner mig lite störd nu.

Kommentera

