Estelle & Thild

När jag var på Apoteket Hjärtat sist såg jag några flaskor som genast fick min uppmärksamhet.
Flaskorna tillhörde ett märke som hette Estelle & Thild.
Förutom att flaskorna var snygga så luktade produkterna gott och är helt naturliga och ekologiska.
Kan det bli bättre än så?
Jag har själv inte provat mer än lite Baby & Child Softening Lotion på händerna,
men den lotionen gjorde under med mina händer och luktar gott men inte starkt som så många andra produkter gör.
Så vill du ha milda produkter men som inte är trist och sjukhusluktande parfymfria och som dessutom är ekologiska (och har ett överkomligt pris!) så rekommenderar jag att du kollar in Estelle & Thilds produkter.
De finns att köpa på Kicks och Apoteket Hjärtat.
(klicka på bilden så kommer du till märkets egna hemsida)

Kommentera

