Första kartläggningsmötet med Steget Framåt

I tisdags hade jag mitt första möte med min arbetskonsulent på Steget Framåt.
Vi skrev på lite papper och pratade om mina intressen och vad jag skulle kunna tänka
mig att jobba med och så.
Hon sa att hon skulle kunna fixa studiebesök på någon utav de folkhögskolor jag skulle vilja gå på men även kanske ett studiebesök på Konstfack.
Fast jag lär ju aldrig komma in på nått sånt men det vore ändå kul att åka dit och titta.

Just nu sitter jag och gibbar/lanar med Dino, David och Kitaro… eller ja jag spelar inte
just nu, orkar inte så la av.
Men jag spelade förrut.
Nu spelar de Age of Empires så jag lär inte spela nått mer för jag gillar inte det spelet.
Innan spelade vi Diablo.
Men jag har med mig Heroes of Might and Magic III om jag vill spela så jag klarar mig.

Kommentera

