Katt- och killkaos

Så i fredagsmorse gjorde Dino slut med sin tjej.
Han kände att de inte passade och så.
Så jag var med honom fredag till måndag.
Han berättade att han förstått att han egentligen aldrig slutat älska mig men att det var för jobbigt ett tag för att han skulle kunna känna det.
Och att jag fortfarande älskar honom är ju inte direkt en nyhet.
Men vi har båda bestämt att vi inte ska bli ihop,
för ingen utav oss bör ha en partner just nu utan mer tänka på oss själva.
Dock ser vi nog utåt sett ut som ett par,
då vi fortfarande träffas och så där.
Vi har kommit fram till att vi kan kalla det för att dejta.
Vi får väll se vad som händer i framtiden på den fronten.
Just ja han kallade mig återigen för världens underbaraste tjej *tihi*

Sen då till kattkaoset.
Tyvärr är inte det lika positivt som killkaoset.
Jag är tvungen att ta bort min katt för att han inte har skött sig.
Känns trist och jobbigt men jag förstår min farbror.
Just nu är han hos en bekant i Solna,
men jag hoppas på att hitta ett permanent hem snart till honom.

Kommentera

