Lite frågor

Hur bor du: I ett rum på ca 12 kvm hos min farbror.

Brukar du komma i tid: Jag är en obotlig tidsoptimist😛

Hur lång är du: 170 cm

Kan du laga mat: Klart jag kan, om det blir bra är en annan fråga😛

Vad jobbar du med/pluggar du: Är sjukskriven

Vad har du på dig just nu: svarta trasiga strumpbyxor, svart kort tajt kjol, svart t-shirt med rosa text (cute little dead girl) och svarta nätarmvärmare. (har tagit av mig smyckena)

Har du någon fobi: aracnofobi, trypofobi och social fobi.

Hade du en bra kväll igår: Nej >.<

Vilket är ditt senaste inköp: krossade linfrön

Din favoritdryck på morgonen: grönt te

Var fick du dina senaste pengar ifrån: storasyrran ^-^

Har du sovit i din egen säng inatt: nej jag sov i grannens säng😛

Vad hade du sönder senast: mig själv

Vem snackade du med senast: irl, min farbror. online, Daniel

Varm favoritdricka: grönt te och vaniljsojalatte

Favoritdricka när du är riktigt törstig: loka eller iste

Alkoholhaltig favoritdricka: hmm… sangria är rätt gott.

När gjorde du senast något riktigt dumt: every fuckin’ day, honey.

Saknar du någon just nu: Jag saknar många personer.

Vad ska man göra för att få dig irriterad: är nog inte så svårt att få mig irriterad, men typ orättvisor, missförstånd och så är väll det värsta.

Någon jag stör mig på: Ska vi verkligen dra upp allt det nu?😛

Kommentera

