Trötthet

Har varit så jäkla trött idag.
Tog mig över två timmar att komma upp ur sängen.
Jag som vanligtvis inte brukar kunna ligga kvar alls.
Vaknade dessutom med jätteångest och känner mig känsligare än vanligt idag.
Vaknade även med halsont och nått konstigt hummande i öronen.
Känner mig nästan febrig faktiskt.
Undra om jag är sjuk eller om det är att jag har gjort för mycket och därför får sånna symtom av det?
Hur som helst har dagen mest bestått av att se på Star Trek Deep Space Nine och att chatta.
Orkar inget mer och det får mig att känna mig ännu mer värdelös.

Kommentera

