Kan någon älska en otaku trekkie?

Ja jag vet att jag har familj och vänner som älskar mig,
men det är inte sådan kärlek jag pratar om.
Jag vill ha någon att dela mitt liv med.
Men ingen orkar med mig.
Dino stog ut längst.
Jag kanske verkar glad,
men jag har aldrig mått sämre än jag gör nu.
Det känns som att jag aldrig kommer kunna känna mig riktigt glad eller lycklig.
Jag är dömd till evig smärta genom att alltid vara en outsider som ingen vill ha en längre stund.
Men jag antar att allt det här är straffet för alla människor jag har skadat.
Jag vill inte vara mig.
Jag vill inte vara retarden med autism, psykiska diagnoser och hjärnskada.
Jag vill vara normal,
men det kommer jag aldrig att bli.
För vem kan älska ett psykfall till otaku trekkie?

2 thoughts on “Kan någon älska en otaku trekkie?

Kommentera

