Möte med en nätkompis

Idag träffade jag en kille jag enbart har snackat med via internet och sms förrut,
Var så jäkla nervös innan. Trodde inte att jag skulle kunna kliva av tunnelbanan.
Men av kom jag och fram till honom där han stod med.
Vi skulle bara ta en promenad, vilket slutade i promenerande och sitta och prata i sammanlagt ca nio timmar😛
Med andra ord hade jag väldigt trevligt (och han med enligt vad han sa).
Fast nu känns det lite tomt för jag kände mig ovanligt avslappnad med honom och han verkar acceptera mig och min skumhet.
Dessutom tänkte jag mycket mindre på allt negativt
Fast av nån konstig anledning känns det lite förvirrat med, förmodligen för att jag inte är van med så mycket vänlighet och acceptans.

Kommentera

