Sjuk och teparty

Jaha, jag har ju nyss haft influensa som gjorde mig sängliggandes ett tag och jag hade just börjat bli frisk från den när jag vaknade upp i förrgår och var förkyld.Har tagit förkylningsmedicin men inte fan har jag blivit bättre för det.Jaja jag kan iaf vara uppe fast jag har lite feber, men har iaf inte 40 som jag hade när jag hade influensa.

Hur som helst hade jag ju teparty i lördags (det var nog det som blev för mkt för mig och gjorde så jag blev förkyld) och det var kul men jobbigt.Hade fyra kompisar här varav den ena kom enda från Hultsfred.Vi pratade om lite allt möjligt, drack te och fikade.De tyckte att jag hade gjort det fint men själv tyckte jag inte att det var så speciellt.

Nu ska jag försöka äta nått och se lite Doctor Who.Bai Bai!

Just ja färgade håret igår.Har svart hår igen.

One thought on “Sjuk och teparty

Kommentera

