Rally och förkylning

I fredags eftermiddag åkte jag, Dino och två av hans kompisar upp till Ockelbo.Där hade den ena kompisen hyrt en stuga som vi övernattade för dagen efter skulle vi se på rally.Vi fick kliva upp redan klockan fem och jag hade knappt sovit nått, men det gick bra ändå.Först åkte vi runt banorna och kollade hur det såg ut så att de skulle veta vart det var bäst att stå.Dinos kompisar åker nämligen runt i Sverige och filmar rally.När vi hade hittat ett bra ställen att stå på tog vi oss dit och bilarna blev filmade medan de svischade förbi.Tyvärr var det bara en som for av.Trots att det var kallt och blåsigt så var det kul.Jag hade verkligen trevligt och jag kunde putta bort ångesten för det mesta.Hoppas inte hans kompisar tycker jag är alltför skum.

Nackdelen med det hela var att jag blev kall och när jag vaknade idag var jag rejält förkyld.Var nog därför jag kunde somna så tidigt, redan 22:30, och sova länge, till kl 10.Ska försöka ta det lugnt idag och dricka mycket te och vatten.

Kommentera

