Läkarbesök

Idag har jag alltså träffat min läkare. Han verkade lite kufisk men han var bra. Han skrev ett läkarutlåtande till FK på en gång åt mig och jag fick till och med läsa igenom det och godkänna det. Han hade faktiskt fått med allt, otroligt. Kände mig faktiskt ovanligt mycket förstådd. På pappret, och han sa det med, står det att jag har ADD och kanske eventuellt Aspergers syndrom. Han sa att min preliminära diagnos alltså är ADD med autistiska drag, men allt kan ju komma att ändras när alla testerna har gåtts igenom och de har pratat ihop sig.
Just nu vet jag inte vad jag ska känna, är mest väldigt trött just nu men jag tror inte att det känns dåligt i alla fall.

Kommentera

