Shopping och test

Tänkte börja med att säga att jag kommer leva ett tag till.
Idag har jag varit i city med Dino. Orkade inte gå på måleriet idag då jag hade haft mycket ångest och andra känslor under natten och kunde inte somna förens efter kl 3 och ska jag dit måste jag upp vid 7. Vi har i alla fall gått runt och kollat på lite olika saker och så åt vi kebab i Hötorgshallen. Jag köpte iaf fyra olika saker: kryddor, två stenar, en rosa palestinasjal och rosa-svart randiga halvfíngervantar. Dagen slutade med semla och te hemma hos mig.

Igår gjorde jag det näst sista testet i utredningen. Jag minns inte vad det hette men det fanns ett papper med olika bilder på och så skulle hon som gör testerna tänka på en bild och så skulle jag ställa frågor som man kan svara ja och nej på för att sedan gissa vilken bild hon tänkte på. Det var inte direkt svårt, bara lite krångligt att minnas vilka frågor som jag hade ställt och vd hon svarade, men att gissa och så var inte svårt. På tisdag ska jag göra det sista testet samt träffa en läkare.

2 thoughts on “Shopping och test

Kommentera

