Less

Jag är så förbannat less på allt!
Less på att alltid känna mig så förbannat förvirrad.
Less på allt kaos både inuti mig och utanför.
Less på den svarta klump/hål som finns inuti som aldrig försvinner.
Less på sömnlösheten och all förbannad helvetes ångest.
Less på att utredningen aldrig blir klar och att de skjuter upp allt hela tiden.
Sist jag träffade min psykolog sa hon att jag förmodligen tillhör den där lilla gruppen med
de som har problem men som inte passar i någon diagnos och då vet de inte riktigt vad
de ska ge mig för hjälp eftersom jag redan har testat så mycket.
Dessutom sa hon att jag kanske/förmodligen har haft både AS och ADHD som yngre men
nu längre inte har det. Hur kommer det sig då att jag har de problemen och att livet
SUGER? För så fort jag öppnar en bok om ADHD (både fakta, biografi och fiktion) så
står det mitt namn skrivet på allt. AS känner jag igen en del i, typ allt utom problem
med Theory of Mind och att jag inte har svårt att känna och visa kärlek.
Näe usch allt suger. Jag ger upp snart.
Pojkvännen mår skit mer och orkar inte mycket till så snart förlorar jag väll honom med.
Btw den jäveln som nyligen sa till mig att jag inte kan ha ADHD för att jag gillar att läsa
kan ta sig någonstans för man kan väll ha ADHD fast man gillar att läsa (främst fiction och manga).
Det är ju fortfarande ansträngande även om jag gillar det.
Nej nu ska jag ge mig, förlåt för språket.

Kommentera

