Denna vecka

Denna vecka blir fullt upp. Idag är det Cafékväll, den sista dessutom så jag vill gå (även om jag egentligen kanske inte orkar). I morgon MÅSTE jag göra klart den allt försenade uppgiften till Läkeväxt kursen samt att jag måste röja lite här. På onsdag är det bildterapi och på torsdag keramikterapi och på fredag ska jag träffa min psykolog. På lördag är jag iaf ledig men på söndag har jag tvättstuga. Hur jag ska orka detta har jag absolut ingen aning om. På måndag nästa vecka måste jag packa och på tisdag åker vi hem till Jämtland.

Just nu tänker jag mest på fredagen. Jag är så orolig för vad psykologen ska säga. Tänk om hon säger att alla tester inte visar nått. För både hon, andra och jag vet ju att jag redan har testat all den vanliga hjälpen (DBT, KBT och div. mediciner) och det har inte hjälpt alls. Så vad gör jag då? Betyder det att jag alltid kommer att må så här? Ni kanske inte tycker att jag verkar må särskilt dåligt men jag mår sämre än vad jag visar, oftast bryter jag bara ihop när jag är själv men ibland händer det när andra ser på med. Det är ett av skälen till att jag undviker folk. Sen är jag även rädd att hon ska vilja stoppa in mig på psyket och dit vill jag verkligen inte för det hjälper ju inte ens plus att jag vill ju hem nu till jul och träffa familjen. Sen har jag även känt av demoner i närheten och jag är rädd för mörkrets infall då de kommer fram, eller ja det är då deras krafter är som starkast och jag vill inte att de tar min själ och plågar den för all framtid. Varför ska vissa behöva ha det så här?

Kommentera

