Zombie Disco

Igår var alltså jag och Dino på Goth-klubb. Det var tredje gången för mig på nattklubb och första gången för honom. Eftersom vi båda är lite socialt blyga så satte vi oss vid ett avskilt bord och drag cider (för mig) och öl (för honom). Detta låter säkert tråkigt för er flesta andra men vi hade trevligt. Musiken var bra och min cider var god. Det kom faktiskt en tjej och pratade en kort stund med oss och jag blev asnervös och bara babblade, men jag tror inte jag sa nått alltför skumt. Tack och lov satt Dino och strök mig över handen hela tiden då jag snackade med tjejen❤ Men ja vi hade i alla fall trevligt.

Kommentera

