Fritt måleri och keramik

Idag har jag fyllt i papper med min handläggare på Försäkringskassan för att ansöka om pengar till aktivitet. Hon kommer att godkänna det sa hon och jag ska få börja med min aktivitet nästa vecka *yaaay* Det jag ska gå är Fritt Måleri (bildkommunikation) och Keramik. Detta ska jag gå för att öka självförtroendet, uttrycka mina känslor, öva på att vara i grupp och för att få lite mer struktur på min vardag. Jag har redan varit på besök på stället jag ska vara på och det kommer att vara två gånger i veckan, dvs en gång måleri och en gång keramik. Men nervös är jag ju såklart, är rädd vad de ska säga där, att gruppen inte ska gå bra, att de ska säga att jag är kass osv. Hoppas verkligen att det ska gå bra.

Kommentera

