Jobbiga vardag

Jag har ett paket att hämta ut som snart skickas tillbaka om jag inte hämtar det. Läxan för Läkeväxtkursen som skulle ha varit inlämnad den 7/11 har jag fortfarande bara skrivit en rad på. Disken ligger på en tidning i rummet och dammråttor och oordning har tagit över rummet. Det är säkert mer än detta som behövs göras men det finns verkligen ingen ork kvar. Jag påbörjar nåt vettigt men efter 10 min är jag utmattad eller drabbas av svår ångest och blir utmattad av det. Ångestmonstret verkar ta större plats varje dag och dessutom har Depressionsmonstret passat på att borra sig lite djupare den med. Nästa vecka är det dessutom mycket att göra (iaf för mig), har både Cafékväll, studiebesök och NPF-utredning att göra, usch. Vill helst bara sova men sova kan jag inte och dessutom är jag så rastlös att jag har svårt att sitta still. Mat äcklar mig och det blir mest te och ibland mjölk och juice. Ovanpå allt detta har jag även gått och blivit förkyld. Japp, livet är så underbart just nu, eller ja jag försöker intala mig själv det.

One thought on “Jobbiga vardag

Kommentera

