QB-test

Idag har jag gjort ett QB test.Det var asjobbigt!Hur i h*lvete kan någon klara av det testet?!Att sitta i tjugo minuter och titta på röda och blå cirklar och fyrkanter som snabbt ändras och sedan trycka när det blir två eller fler lika efter varandra är i princip omöjligt.I alla fall tycker jag det.Resultatet får jag dock inte veta förens jag träffar Aparna nästa gång.

Mamma träffade dessutom Aparna idag med och det gick tydligen bra.Dock fick jag reda att mamma har sagt en sak till Aparna som mamma helt har missuppfattat så det får jag säga till om *suckar*.Mamma sa att jag ibland inte orkar bla städa och tvätta mig pga att jag är så deprimerad och det stämmer inte.Att tvätta mig har jag ALDRIG haft några problem med och att städning och sånt inte blir av beror mest på att jag inte vet hur jag ska göra och vart jag ska börja samt att jag alltid kommer på andra saker jag gör istället, jag blir helt enkelt distraherad av andra saker istället för att diska eller städa klart och minnas mina tvättider.Hoppas bara Aparna tror på mig för även om mamma tycker hon verkar jättebra så tvivlar jag fortfarande.

Kommentera

