Mammas möte med min psykolog

Mammas möte med min psykolog gick tydligen bra.Mamma sa att psykologen var trevlig och psykologen sa att mamma hade varit duktig och arbetsvillig.Psykologen kom ut till mig där jag satt och väntade och berättade att allt gått bra.Dock ska mamma dit igen och svara på några frågor till.Jag hoppas det går bra med.

Psykologen hade sagt att hon verkligen gör sitt yttersta för att jag ska få rätt diagnos så jag kan få hjälp och må bättre.Han sa det till mamma.Så har ingen sagt förr och jag hoppas det stämmer, jag är så less på allt skit nu.

Kommentera

