Varför ska jag vara så onormal?

Jag önskade att jag var som de flesta andra när det gäller vissa naturliga saker. Jag är less på att det ständigt ska vara något som gör oss båda ledsna. Visst jag kan tvinga mig till det men det vill jag egentligen inte och han säger att han inte vill det heller. Det är ju inget nytt direkt heller, jag har alltid haft detta problem, aldrig liksom varit intresserad och det ger mig oftast ingenting, bara vissa delar av det gör det men tydligen inte på samma sätt och lika mycket som för andra. Jag vill att det ska vara annorlunda men nu är det inte det och jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill bara vara normal.

4 thoughts on “Varför ska jag vara så onormal?

  1. toyon95 skriver:

    Jag har alltid tänkt, att annorlunda är BRA, och att man inte ska försöka vara det tråkiga vanliga ”normala. Men det verkar som du menar det på ett annat sätt? Att du ÄR på ett annat sätt, som du inte vill vara?

    • chenjiringu skriver:

      Hehe jo att jag är annorlunda annars bryr jag mig inte så mycket om förutom att jag önskade att jag inte var så blyg och impulsiv. Det jag talar om nu är mer av..hmm… privat natur mellan mig och min pojkvän… om du fattar *rodnar*

Kommentera

