Några saker som kommer kunna förenkla min vardag

Här kommer en liten lista på några saker som kan förenkla min vardag lite.

  • Skaffa ‘hem’ till olika prylar och skriva lapp utanpå lådan eller hyllan där de ska vara vad det är som ska vara där så kommer sakerna nog lättare hamna där de ska,
  • En mapp att lägga räkningar jag ska betala i.
  • En mapp att lägga viktiga papper och dylikt i.
  • Försöka att inte skjuta upp saker jag ska göra.
  • Öva på tid så att jag lär mig bättre hur den är.
  • Sätta upp en skylt på ytterdörren med texten ‘STOPP! Andas och tänk’, så jag varvar ner lite samt tänker efter så jag inte glömmer något.

2 thoughts on “Några saker som kommer kunna förenkla min vardag

Kommentera

