Testpiloterna

I höst ska jag gå i något som kallas Testpiloterna och som är en mindre grupp med folk som har NPF eller som förmodligen har NPF. Jag har ju själv ingen sådan diagnos, vilket de även vet om men de vet också om att jag förmodligen kommer att få en NPF diagnos. Det man gör i Testpiloterna är att testa på saker så som bowling eller lära sig spela ett intrument.

Jag är rätt nervös inför det här men jag hoppas att det ska gå bra. Jag menar jag kommer ju inte vara den enda som är udda i gruppen direkt men den sociala ångesten kommer nog vara rätt stark ändå. Ni får hålla tummarna för mig. Första träffen är den 30 augusti och sen börjar det ”på riktigt” den 13 september.

Kommentera

