Fail

Den ordningen varade inte så länge. Träffade psykologen idag och idag var hon som hon varit innan, det enda positiva är att jag inte har aspergers syndrom. För ett tag sedan sa hon att jag INTE hade några personlighetsstörningar men idag sa hon att hon inte hunnit gått igenom de testen så hon visste inte. Jag har dessutom förut talat om att jag har till 90% ljugit förut om mig själv pga rädsla och lite annat så att jag bla skulle få diagnosen borderline personlighetsstörning och att jag var rädd att hon skulle lyssna mer på vad de skrivit i mina gamla journaler än på mig nu när jag ville vara ärlig. Då sa hon att hon skulle lyssna på mig då det jag sa var det som vägde tyngst. idag sa hon att jag förmodligen har borderline eftersom det stämmer in på det de har skrivit om mig i mina gamla journaler.

Snacka om att jag känner mig ledsen, arg, förtvivlad och hopplös. Fast en bra sak med detta var att jag började berätta saker till Dino som jag inte vågat berätta och nu har jag lovat honom att skriva ner allt i ett brev till min psykolog och hoppas på att hon fattar och lyssnar på mig.

Kommentera

