Lite ordning i kaoset

Så igår var jag och träffade en man på kommunen om Personligt Ombud. Han var väldigt trevlig och fick papper med mig hem som jag kan fylla i och skicka iväg som ger honom fullmakt att representera mig till ex. Försäkringskassan. Sedan fick jag även papper om något som heter KomAn och är ett arbetslivsprojekt. Det som är aktuellt för mig där är att träffa en coach som kan hjälpa mig med att ta fram mina bra sidor och med hjälp av de plus mina intressen komma fram till eventuella områden jag kan jobba inom senare.

Träffade även min psykolog och där går det på med ADHD utredning. Och har jag ADHD verkar det även som jag kan ha DCD med, vilket gör att jag kanske har DAMP. Testen om personlighetsstörningar är klar och jag verkar inte ha någon sådan i alla fall.

Sist var jag och träffade Evelina och vi hade som vanligt mycket roligt ^_^

Kommentera

