Vingklippt Älva

Allt känns skit. Kommer det någonsin bli ett slut på mitt helvete? Jag känner älvan inom mig, hon kan inte flyga för folk har klippt av hennes vingar. Jag känner blodet pulsera i mina ådror och jag hör knivens rop om att hjälpa mig få ut min smärta. När jag blundar kan jag se det, det pulserande livet färga golvet rött. Tanken fyller mig med glädje och jag ler. Förstår jag då inte att dessa handlingar skadar andra? Klart jag gör men ibland orkar man inte tänka på andra.

Kommentera

