AC/DC

Var som en del vet på AC/DC igår på Stadion och det var helt awsome. Var där med en kompis, Ralph (tack för att jag fick följa med, hade varit tråkigt och jobbigt själv), och några han kände. Vi väntade i ca 10 timmar men det var verkligen värt det, det var utan tvekan en av de bästa dagarna i mitt liv. Kan fortfarande inte riktigt fatta att jag sett de där gubbarna som jag har lyssnat på nästan så länge jag kan minnas. Tyvärr tar inte min kamera världens bästa bilder eller videos men de funkar för mig iaf, så jag har några minnen mer än i huvudet. Dock kan jag inte ladda upp mina videos här för det funkar inte, men några bilder får ni (inte alla för det skulle ta för stor plats).

Kommentera

