Psykologmöte

Idag har jag träffat två psykologer. Eftersom jag och den förra inte passade så bra ihop ska jag nu träffa henne och en till samtidigt och det är den nya som typ sköter allt och hon verkar faktiskt jättebra. Detta var första gången någonsin som jag gick från en psykolog utan ångest.

Jag ska fortsätta att träffa de båda samtidigt för att de lättare ska komma fram till ev. diagnos och vad jag behöver för hjälp. Kanske kommer det hända saker nu ^_^ Dock verkar det luta mot ADHD med någon form utav autism (förmodligen aspergers syndrom), kanske inte det roligaste man kan ha.

2 thoughts on “Psykologmöte

  1. ImootosanEmmie skriver:

    Men alla man framsteg man gör är ju liksom framsteg, en väg för att bli bättre, för att något ska hända! Tänk på att jag alltid är här för dig, har en av dina kommentarer från bloggen som jag alltid läser när jag är nere, jag vill vara så för dig. Glöm inte sms.a om det är nåt.❤

    Sen är man inte sin diagnos, det är bara en del av dig. Du som är helt fantastisk!
    Älskar dig syster!❤

Kommentera

